ورود اعضاء

رمزگذار PHP ionCube

رمزگذار PHP نسخه 9.0
نسخه 9.0 رمزگذار PHP از شرکت ionCube برای محافظت نرم افزاری، محافظت از کد منبع PHP از مشاهده آسان، سرقت و تغییر توسط همگردانی (کامپایل) آن به کدهای بایتی را تسهیل می کند. ویژگی های اعطای مجوز PHP موجود در نسخه های پیشرفته و سربروس نیز به زیربرنامه (اسکریپت) های PHP اجازه کنترل را در جایی می دهد که کد PHP در آن اجرایی می شود و فایل ها می توانند از یک زمان انقضاء برخوردار باشند. کدهای غیر PHP مانند XML نیز می توانند در این نسخه ها رمزگذاری شوند.
سه نسخه از رمزگذار PHP شرکت ionCube (پایه، پیشرفته و سربروس) همگی رمزگذاری PHP را با استفاده از کدهای بایتی نامشخص، به علاوه رمزگذاری فایل های غیر PHP را امکان پذیر می سازد. نسخه های پیشرفته و سربروس همچنین شامل ویژگی های اعطای مجوز PHP برای زمان انقضاء و محدودیت در جایی هستند که کد بتواند مورد استفاده قرار گیرد و به مدل های اعطای مجوز، اجازه دهد تا مدل ها بتوانند به طور کارآمد و به سادگی پیاده سازی شوند.
رمزگذار PHP برای ویندوز، لینوکس، FreeBSD و سیستم عامل X دردسترس است. رمزگذارهای ویندوز و سیستم عامل X دارای رابط کاربری تصویری قدرتمند و ساده ای هستند و تمامی نسخه های آن نیز شامل خطوط دستوری رمزگذارها برای خودکاری سازی آسان هستند. رمزگذارهای پیشرفته و سربروس همچنین شامل ابزارهایی برای اعطای مجوز جهت ایجاد فایل هستند.
فایل های رمزگذاری شده ionCube بر روی گستره وسیعی از سیستم های عامل مانند لینوکس، ویندوز، FreeBSD و دیگران، و نسخه های PHP نیز تا شماره 5.6 از دیگر پلتفرم های دردسترس درخواستی پشتیبانی می کنند.
نسخه 9.0 شامل ویژگی های جدیدی از کلیدهای پیوا و خارجی است که به محافظت بیشتر از کدهای بایتی همگردانی شده می پردازد.
مزیتهای رمزگذاری
زیربرنامه های PHP می توانند به سادگی خوانده شده، تغییر داده شده و روی هر سیستم مجهزبه PHP اجرایی شوند. رمزگذاری PHP مزیت های ویژه و مهمی را پیشنهاد و ارائه می کند.
توسعه دهندگان نرم افزار: محافظت و اعطای مجوز به کدتان پیش از توزیع. محدودیت زمانی که برای محافظت از کپی های ارزیابی، و قفل گذاری سرور/دامین محور ایده آل بوده و به از سود شما در مقابل گسترش های دامنه چندگانه حفاظت می کند و آن را ایمن می سازد.
طراحان وب سایت: از کار خلاقانه شما محافظت می کند و جریان سودی از را به روز رسانی های زیربرنامه ها در آینده برای شما فراهم می کند.
مشتریان تشکیلات اقتصادی: به طور موفقیت آمیزی خط مشی های کنترل تغییر داخلی را توسط نادیده گرفتن تنظیمات جزئی نرم افزاری ردیابی نشده ای که ممکن است در بازنصب یک سایت یا جا به جایی سرور رخ دهد را اجرایی می کنند.
مالکین وب سایت ها: پنهان کردن داده های حساس و محافظت از تغییرات بدون مجوزی که ممکن است به طور نامعلوم نادیده گرفته شوند را انجام می دهد و نیز امنیت جدی و خطر محافظت از داده ها را بر عهده دارد.
من به کدام رمزگذار نیاز دارم؟
راهنمای زیر به شما کمک خواهد کرد که نسخه رمزگذار مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
توسعه دهندگان محصول: پیشرفته یا سربروس
نسخه های پیشرفته و سربروس رمزگذاری PHP را به همراه توانایی ایجاد مجوز برای فایل ها برای محصولات تان را فراهم می کنند. فایل های دارای مجوز می توانند از زیربرنامه های تان در مقابل استفاده بدون مجوز از قفل گذاری ماشین های ویژه محافظت کنند. و نیز آن ها می توانند انقضای زمان را داشته باشند که برای رهاسازی نسخه های ارزیابی ایده آل هستند. رمزگذار پیشرفته و سربروس ویندوز نیز به همراه یک تولیدکننده مجوز برای لینوکس، همراه است که ممکن است برای تولید خودکار مجوز از جانب یک وب سرور مفید واقع شود.
طراحان وب سایت: پیشرفته، در نظر گرفتن سربروس
به عنوان یک طراح، ممکن است بخواهید نسخه های تازه ای را برای کارتان برای مشتریان ویژه قبل از تکمیل کار را تهیه کنید. شما می خواهید تا کد اجرایی شود، اما نه برای همیشه. نسخه های پیشرفته و سربروس به شما اجازه می دهند تا از فایل های تان تا زمان انقضاء در نقطه ای از زمان در آینده محافظت کنید، و به مشتریان ویژه خود امکان استفاده از کد تحت محافظت را برای بازه زمانی مشخص فراهم نمایید.
مشتریان تشکیلات اقتصادی: پایه، در نظر گرفتن پیشرفته و سربروس
الزام اصلی احتمالاً از کد محافظت کند و نسخه پایه برای این وظیفه کفایت کند. اگر شما می خواهید که فایل های تان را برای سرور موردنظر خود قفل کنید، پس نسخه های پیشرفته و سربروس اجازه این کار را به شما خواهند داد.
مالکین وب سایت: پایه، در نظر گرفتن پیشرفته و سربروس
فایل های وب سایت شما احتمالاً تنها مختص نیازهای شما باشند، و الزام اصلی شما رمزگذاری باشد. نسخه پایه این امکان را فراهم می کند، در حالی که نسخه های پیشرفته و سربروس خطر هر نوع سرقت فایل و اجرایی شدن آن ها را روی سرورهای دیگر کاهش می دهند.
لطفاً بخش مقایسه محصول ما را برای خلاصه و قیمت گذاری ببینید.